poniedziałek, 12 października 2015

My Paying Ads jako najlepszy program zarobkowy

Po ostatnim porządkowaniu moim programów zarobkowych stwierdziłem, iż My Paying Ads jest najlepszym programem zarobkowym. Wiele projektów okazało się zwykłym oszustwem lub zarabianie jest w nich marne, że musiałem z nich zrezygnować. Wszystko w myśl "czas to pieniądz". A przecież właśnie o to chodzi, aby znaleźć najlepszy sposób na zarabianie. Odpowiednio poświęcony czas powinien owocować odpowiednimi zarobkami. Bo nie oszukujmy się, lepiej współpracuje się z programem, w którym w pierwszym miesiącu zarobisz 25$ niż w takim programie, w którym przez kilka miesięcy masz marne 5zł.

Zalety MPA:
- program stabilny i kompatybilny
- prosty w obsłudze, nawet dla osób którym język angielski sprawia trudności
- programiści wciąż poprawiają jakość oraz bezpieczeństwo serwisu oraz dokonywanych transakcji
- twórca programu jest w ciągłym kontakcie z użytkownikami, dlatego jesteśmy na bieżąco z nowościami oraz problemami technicznymi serwisu
- szybki obrót gotówki, który pozwala na reinwestowanie nowych adpacków (paczek reklamowych)
- nie musisz się reklamować, aby zarabiać (choć jest taka dodatkowa opcja)
- w zasadzie nie obchodzi Cię jak trafia do Ciebie reklama, Ty po prostu zarabiasz
- poświęcasz maksymalnie 5 minut dziennie na obsługę swojego konta (ale nikt nie zabroni więcej)

Zasada działania:
- na samym początku inwestujesz minimum 5$ na swoje konto w MPA (przelew z konta PayPal, Payza lub innych procesorów płatniczych)
- kupujesz adpacki o określonej wartości, na początku za 1$, potem za 3$ i tak aż do 50$
- zarabiasz od 120% do 150% wartości zakupionych adpacków
- pojedynczy proces trwa około 30 dni
- w miedzy czasie już zarabiasz i nadal inwestujesz
- posiadasz dwa konta: do zarabiania Z i inwestowania I (można traktować jako jedno konto do inwestowania)
- w dni robocze zarabiasz w systemie 30/70 a w weekend 10/90 (Z/I)
- dodatkowo zarabiasz 12% za każdy zakup adpacków Twojego poleconego (podniesiono z 10%)
- inne dodatkowe opcje zarabiania: reklama własnych produktów przez banery reklamowe, strony startowe, teksty lub reklamy aktywacyjne
- wypłaty do 5$ do 750$ dziennie

Dlaczego MPA jest najlepsze?
W żadnym innym programie zarobkowym nie zarobiłem, aż tyle w krótkim czasie. Na początku byłem sceptyczny, bo co program to inne zasady, które nie zawsze były zrozumiałe, No i ta obawa, czy program, który powstał w marcu 2015r., nie okaże się oszustwem. Zaufałem i się opłaciło!

Ile zarobiłem? W pierwszym miesiącu wróciło mi się moje zainwestowane 5$. Nie miałem wtedy ani jednego poleconego. Poszukiwania trwały monotonnie. Redagowanie ogłoszeń, publikacje, pierwsze maile z zapytaniami, pokazanie programu z jak najlepszej strony. Aż w końcu się udało pozyskać kilka osób do MPA. I co się stało? Mój biznes się rozpędził! Przez 6 tygodni moje 5$ zmieniło się w 42$. Teraz pewnie wiele osób pomyśli: "eee co tam tylko 42$ w dwa i pół miesiąca?". Moje pytanie brzmi: Gdzie indziej zarobisz taką kasę w internecie na samym początku? Bo na pewno nie na czytaniu maili i rozwiązywaniu ankiet.

Krok po kroku można dojść do dobrego biznesu. Potrzeba tylko cierpliwości i dążenia do określonego celu. Należy kierować się prostymi zasadami i nie oczekiwać wiele na samym początku. Dopiero z czasem należy podnieść swoje wymagania, ulepszyć nasz system i czekać na rezultaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz