piątek, 27 listopada 2015

Grudzień z My Paying Ads

Dość często reklamując swój biznes w Internecie wiele osób z góry skazuje mnie na porażkę. Bo w internecie jeszcze nikt nie zarobił, bo to oszustwo, bo po angielsku, bo spam. Zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje, skoro nawet nie wiedzą czym się zajmuję i jakie mam korzyści z prowadzenia tego biznesu.

Ostatnio wpadłem na pewien pomysł, który mam nadzieję położy kres takim opiniom. Oczywiście nie w 100%, bo zawsze znajdą się osoby, które w coś wątpią lub narzekają.

W My Paying Ads jestem od końca lipca tego roku, czyli już czwarty miesiąc. Mam w obrocie sporo gotówki, ale jeszcze nie robiłem dużej wypłaty (oprócz wypłaty próbnej, aby zwrócił się mój wkład początkowy 5$). Czyli inaczej rzecz mówiąc, zarobione pieniądze w dalszym ciągu reinwestowałem, zamiast odkładać.

W grudniu będę inwestował tylko i wyłącznie z konta Re-purchase Balance, natomiast na konto Cash Balance będę odkładał zarobione środki i pod koniec roku (początkiem stycznia?) zlecę wypłatę.

Co chcę tym zachowaniem osiągnąć? Pokażę wszystkim niedowiarkom, że można zarobić w programie My Paying Ads. Oczywiście nie spodziewam się grubych milionów, czy nawet wysokości płacy minimalnej. Dlatego tym udowodnię, że można zarobić w Internecie będąc przeciętnym człowiekiem i bez dużego wysiłku.


Bilans na GRUDZIEŃ 2015

Stan początkowy:



Stan końcowy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz